آدرس دفتر مرکزی : توجه داشته باشید شرکت پرفکت استپس اعلام میدارد هرگونه تبلیغ در شبکه های ماهواره ای سوء استفاده از برند شرکت بوده و گروه صنعتی پرفکت استپس هیچگونه مسئولیتی در قبال این محصولات تقلبی ندارد و عواقب خرید این محصولات بر عهده خریدار میباشد ، ضمناً عاملیت های رسمی فروش محصولات اصلی پرفکت استپس علاوه بر سایت ، نمایندگی های شرکت در سراسر کشور میباشد.شماره های تماس : 02136905909 09120620474
0

خبرگزاری ایلنا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 30 بهمن 1399 در ساعت 31 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
  • مروری بر نشست خبری در خبرگزاری ایلنا 

شرکت کفش آرمیس با دو برند آرمیس و پرفکت استپس

شرکت آرمیس با دو برند آرمیس و پرفکت استپس کفش های متنوعی در حد کیفیت عالی را به بازار عرضه می کند و در سال های اخیر ضمن تولید محصولات با کیفیت برای بازار داخلی، به کشورهای همسایه نیز صادرات داشته است.

تولیدی کفش آرمیس حدود 15 سال است که در زمینه تولید کفش ورزشی و اسپرت و کفش پیاده روی و کفش طبی فعالیت دارد. برندهایی که در این تولیدی کفش به ثبت رسیده است و در حال تولید میباشند برندهای پرفکت استپس و آرمیس میباشند.
کفش ورزشی و کفش پیاده رویبرند آرمیس قیمت های مناسب تری دارد به روش تزریق مستقیم تولید می شود و در بازار به صورت رقابتی است ولی پرفکت استپس از کارهای گران قیمت مان است که با کیفیتی مشابه کیفیت نمونه های خارجی و برای صادرات تولید می شود.

  • مزیت های محصولات تولیدی کفش آرمیس چیست؟

مزیت اصلی محصولات تولیدی کفش آرمیس در کیفیت آن ها است؛ در تولید هر دو برند آرمیس و پرفکت استپس از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده میشود. مواد اولیه تولید کفش با کیفیت، مثل چسب و پرامرها را به این علت که نوع و کیفیتشان در ایران موجود نیست را از ترکیه و ایتالیا وارد می کنیم.
تکنولوژی تولیدی کفش آرمیس با تکنولوژی روز دنیا برابری می کند. ماشین آلاتی مصرفی برای تولید کفش در کارخانه کفش آرمیس، دقیقا همان ماشین آلات مصرفیبرای تولید کفش نایک و آدیداس میباشند و ماشین آلات کارخانه کفش آرمیس در حد بهترین های دنیا امیباشد.
بعد از بالا رفتن ظرفیت تولید کفش در کارخانه کفش آرمیس محصولات با قیمت های مناسب تر و رقابتی تر به بازار عرضه می شود.

  • ظرفیت تولید کفش در تولیدی کفش آرمیس چقدر است؟

ظرفیت تولید کفش درکارخانه کفش آرمیس، تقریبا حدود 3 هزار جفت در روز است. تولیدی کفش آرمیس تلاش میکند در جهت مشتری مداری ،کیفیت کفش های تولید شده را از لحاظ مواد اولیه و هم از لحاظ بسته بندی در سطح عالی قرار دهد، ضمن اینکه همه کفش هایتولیدی کفش آرمیس شامل گارانتی می شوند و در صورت مراجعه مشتری به علت نارضایتی در همه نمایندگی ها کفش مرجوع خواهد شد .

  • مشکلات و چالش ها تولیدی کفش آرمیس چیست؟

یکی از مشکلاتی که این روزها خیلی با آن درگیر هستیم نوسان قیمت است. اینکه نمی توانیم به یک قیمت ثابت کالا را عرضه کنیم باعث سردرگمی مشتریان می شود که در این افزایش قیمت ها همیشه دچار ضرر شدیم علاوه بر این موضوع که گرانی ها باعث کم شدن نقدینگی در بازار می شود نه برای ما که همه دچار مشکل شده اند. ارزش افزوده و مالیات بر ارزش افزوده نیز از مشکلات دیگر ماست که در واقع از تولید کننده گرفته می شود نه از مصرف کننده

  • وضعیت تولیدی کفش آرمیس در زمینه صادرات چگونه است و به کجا صادرات دارد؟

تولیدی کفش آرمیس در حال تلاش برای رساندن کفش ورزشی مردانه و زنانه،کفش پیاده روی مردانه و زنانه و همچنین کفش اداری و رسمی مردانه و زنانه به سطح بالاتری از لحاظ تکنولوژیکی میباشد تا بتواند بر صادرات محصولات بیشتر تاکید داشته باشد. هرچند که در حال حاضر آرمیس به کشور عراق و افغانستان صادرات دارد اما اگر از سمت دولت حمایت بیشتری صورت گیرد می توان به بازار کفش سایر کشورها نیز ورود کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()